REKLAMACE

Našli jste na zakoupeném produktu výrobní vadu případně kaz a chcete jej reklamovat?

Zakoupený kousek můžete reklamovat po dobu 24 měsíců od dodání zboží. Před zasláním reklamovaného kousku prosím berte ohled na to, že na opotřebení způsobené běžným užíváním produktu se záruka nevztahuje a že životnost 24 měsíců při obvyklém užívání ani dosahovat nemusí (především obuv) a prosím zvažte že se opravdu jedná o možnou vadu materiálu, kaz či jiný důvod k reklamaci. 

Záruka se nevztahuje na:

- utržená poutka; 
- odpadnuté knoflíčky;
- zjevné poškození o nehet či jiný ostrý předmět např. nůžky při rozbalování; 
- vady vzniklé běžným opotřebením;

V těchto případech si vyhrazujeme právo reklamaci zamítnout, následně Vás budeme kontaktovat e-mailem a zboží Vám bude vráceno zpět na Vaši adresu. 

POSTUP PŘI REKLAMACI: 

Zboží nám zašlete řádně zabaleno (v případě obuvi prosím neolepujte její krabici, jelikož zboží bez vad půjde znova do prodeje) spolu s vyplněným reklamačním formulářem na naši adresu Shopmánie u Vendy, Hasičská 466/47, 700 30 Ostrava, nebo na výdejní místo naší Zásilkovny na adrese Čištění Čecháček, Hasičská 466/47, 700 30 Ostrava.
Využít avšak můžete jakéhokoliv dopravce. 

Zboží zasláno na jiné výdejní místo nebo na dobírku nebude převzato!

Po přijetí a zpracování balíčku Vám zašleme informativní e-mail.

V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu shopmanie-uvendy@email.cz nebo na telefonním čísle +420 797 633 007. 

"Reklamační formulář" ke stažení - formulář pro reklamaci