NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY 💗
1. Jaké máte způsoby platby?
Zboží je možno zaplatit klasickým bankovním převodem a také nabízíme rychlou a pohodlnou službu on-line platební bránu ShoptetPay.
2. Jak zboží zasíláte?
Balíčky od Nás odjíždějí červeným autem = ZÁSILKOVNOU . Dle našich zkušeností a Vašich ohlasů tedy nejlepším dopravcem. Nevylučujeme však do budoucna možnost i jiných dopravců.
3. Zasíláte zboží na dobírku?
Bohužel, zboží na dobírku neodesíláme a ani to nemáme v plánu.
4. Co když mi zboží nebude sedět?
Pokud Vám nějaký náš kousek nesedne, tak nás to velice mrzí, ale není problém vrácení. Zboží můžete vrátit bez udání důvodů do 14ti dní zpět k nám na adresu. Musí však být nenošeno, neponičeno a řádně zabaleno.
5. Mohu si zboží vyzvednout i osobně?
Ano, balíček si můžete vyzvednout na naší nové prodejně na ulici Výškovická 3085/2, Ostrava Zábřeh v její otvírací době a to od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin. Zásilku je však nutno předem uhradit. Zboží si můžete na místě vyzkoušet a v případě, že by Vám zakoupená kousek neseděl, tak jej můžete i vrátit a odstoupit od kupní smlouvy. Avšak platbu v tomto případě vracíme taktéž na účet nikoliv hotově na místě.