NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY 💗

1. Jaké máte způsoby platby? 

Zboží je možno zaplatit klasickým bankovním převodem a také nabízíme rychlou a pohodlnou službu on-line platební bránu ShoptetPay.

2. Jak zboží zasíláte? 

Balíčky od Nás odjíždějí červeným autem = ZÁSILKOVNOU ????. Dle našich zkušeností a Vašich ohlasů tedy nejlepším dopravcem. Nevylučujeme však do budoucna možnost i jiných dopravců. 

3. Zasíláte zboží na dobírku? 

Bohužel, zboží na dobírku neodesíláme a ani to nemáme v plánu. ????

4. Co když mi zboží nebude sedět? 

Pokud Vám nějaký náš kousek nesedne, tak nás to velice mrzí, ale není problém vrácení. Zboží můžete  vrátit bez udání důvodů do 14ti dní zpět k nám na adresu. Musí však být nenošeno, neponičeno a řádně zabaleno.  

5. Mohu si zboží vyzvednout i osobně? 

Ano, balíček si můžete vyzvednout na naší nové prodejně na ulici Výškovická 3085/2, Ostrava Zábřeh v její otvírací době a to od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin. Zásilku je však nutno předem uhradit. Zboží si můžete na místě vyzkoušet a v případě, že by Vám zakoupená kousek neseděl, tak jej můžete i vrátit a odstoupit od kupní smlouvy. Avšak platbu v tomto případě vracíme taktéž na účet nikoliv hotově na místě.